• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Budgeten gick åt helv..

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Åkte en sväng till Göteborg igår. Klockbudgeten gick samma väg som Greklands statsfinanser men jag åkte hem med denna i alla fall.





esuvy8a2.jpg


116610LN från 2011, det var en rätt lång jakt men nu är den min. Gött!!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grattis!

Glöm inte att den där hamnar på din balansräkning som en ganska stabil tillgång. Detsamma kan man inte säga om Grekland, som mest har skulder i sin...
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Tack för alla glada tillrop!
Min första rolex och jag måste säga att första intrycket är grymt, har haft en del fina klockor innan men det här är faktiskt snäppet vassare, jag är omvänd :)
 
Min årsbudget för de kommande 3 åren åkte i början på året när det i snabb takt rullade in en seiko, 2 rolex och en sandoz från ingenstans..

men grattis till en kalaspjäs :)
 

Bolio

Panerai
Grattis jag hoppas på ett långt och troget äktenskap. Har du haft en kommer du ALLTID återkomma även om du skulle flippa den.
 
Topp