• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bulang & sons

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Visst är väl Bulang & sons fina armband värda en egen tråd. Kvalitet och estetik i en fantastisk kombination. Slösa med era bilder :)
DSC_0194.JPG
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Jag tycker vanligt nato blir lite väl "knöligt" på armen, så jag skulle tro att läder-nato blir ännu mer. Men det ser snyggt ut på bild. Har band inget från B&S dock.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Dom är svinsnygga. Helt klart. Och dom har en snygg hemsida. Helt klart.

Men ärligt så har jag inte riktigt fattat grejjen. Ett gäng holländare som köper in JPM-straps och lägger på 50% på priset. Och sen tar 250 spänn i frakt.

Som sagt - fattar inte riktigt.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Gillar, körde ett på min DD. Som krämbulle säger kostar de kanske lite för mycket men de flesta armband känns rätt överprisade :)

Jämför RubberB som kostar typ 2.5k för lite gummi.

image.jpg
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Dom är svinsnygga. Helt klart. Och dom har en snygg hemsida. Helt klart.

Men ärligt så har jag inte riktigt fattat grejjen. Ett gäng holländare som köper in JPM-straps och lägger på 50% på priset. Och sen tar 250 spänn i frakt.

Som sagt - fattar inte riktigt.
Du får gärna länka till ett jpm likt https://bulangandsons.com/product/bs-lumberjack-vintage-hand-made-leather-strap-19-mm/ som är 50% billigare. Jag hittar bara för 83£ och det är väl samma peng.
Annars köper jag ett bulang... Även om det känns lite "dyrt"
 

Point Blank

Cartier
Dom är svinsnygga. Helt klart. Och dom har en snygg hemsida. Helt klart.

Men ärligt så har jag inte riktigt fattat grejjen. Ett gäng holländare som köper in JPM-straps och lägger på 50% på priset. Och sen tar 250 spänn i frakt.

Som sagt - fattar inte riktigt.

Var hittar du JPM-straps för 500kr? Hittar inte JPM-straps billigare än Bulang & Sons.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Du får gärna länka till ett jpm likt https://bulangandsons.com/product/bs-lumberjack-vintage-hand-made-leather-strap-19-mm/ som är 50% billigare. Jag hittar bara för 83£ och det är väl samma peng.
Annars köper jag ett bulang... Även om det känns lite "dyrt"

Var hittar du JPM-straps för 500kr? Hittar inte JPM-straps billigare än Bulang & Sons.

Kan ha varit en liten överdrift. Mer en princip. När jag pratat direkt med JPM så har det inte varit 1000-lappen per band.

Det som stör mig mest med B&S är faktiskt den absurda fraktkostnaden.

Att de säljer snygga grejjer är det inget snack om.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Kan ha varit en liten överdrift. Mer en princip. När jag pratat direkt med JPM så har det inte varit 1000-lappen per band.

Det som stör mig mest med B&S är faktiskt den absurda fraktkostnaden.

Att de säljer snygga grejjer är det inget snack om.
De skickar sina band med rek om jag inte minns fel. Det kan förklara iaf en del av den högre kostnaden.
 

Point Blank

Cartier
Topp