• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

bullen

Ulf L

Omega
Har gjort F2F affär med bullen, och allt fungerade perfekt.
Snabbt och smidigt hela vägen från första kontakt till affären var avslutad.
100% Good Guy!
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Nyss tagit en lunch och handlat klocka av Bullen. Mycket trevlig upplevelse,riktig goodguy i min bok!

Tack för en trevlig affär och god lunch!
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Sålt en klocka till bullen. Snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt för framtida affärer här på forumet.
 

flip

Breitling
Köpte en klocklåda av Bullen och det var en smidig affär, utan konstigheter! Lådan var som beskriven och F2F-möte kunde ordnas i Stockholm, vilket var ett stor plus! Rekommenderas varmt!

Med vänlig hälsning,
Flip
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Suunto av @bullen. Trevlig och seriös kontakt, samt snabb leverans. Bara gott att säga om den här säljaren! 100% goodguy.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Köpt klocka på distans från @bullen och allt har funkat perfekt; bra kommunikation, bra packat och klockan helt enligt beskrivning. Absolut en goodguy i min bok.
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Ett byte i 20k+klassen. En väldigt smidig affär där allt sköttes professionellt. Helt klart Goodguy i mina ögon.
 

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Garmin Fenix av @bullen, hela affären gick precis som önskat. Snabb och trevlig kommunikation, perfekt packad, klockan enligt beskrivning samt väldigt snabbt skickad. 100 % GG i min bok och gör mer än gärna affär igen!
 
Topp