• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bulova Moonwatch - Kom med bud! Inga bud är dåliga bud, det värsta du kan få är ett nej :)

DB15

Panerai
Pledge Member
Skulle vilja byta min Bulova Moonwatch mot någon annan klassisk sportklocka på länk i stil med Longines Conquest, Seiko Sarb mm.
Klockan är i nyskick, inga repor eller dings och har använts ytterst lite i rotation med mina andra klockor. Självklart i fullsett (låda, ytterlåda, manual och cert).
P1010650.JPG
P1010653.JPG

Specs oförskämt snodda från google
Modell: 96B258
Diameter: Ø 45.00 mm
Tjocklek: 13.50 mm
Glas: Repskyddat safirglas
Vattenskydd: 3 ATm

Pris/Bytesvärde: 3500kr lr bud
(inga bud är dåliga bud, det värsta simlandslaget hända är att du får ett nej).
skickar även med ett passande läderband och det gröna natot som är med på bilden.
Finns i norra Stockholm vid f2f Annas betalar köparen frakte. Ingen retur, självklart om klockan inte skulle fungera eller liknande tar jag tillbaka den :)
Edit: Sugen på nytt, så kom med förslag :)
Tack KS
 
Senast ändrad:
Topp