• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bulova "Royal oak"

Kevbs

Breitling
Hej!
Har letat efter denna klocka i evigheter nu utan resultat, söker alltså efter en Bulova "royal oak" , hör gärna av er ifall ni har en till övers! :)

Med vänlig hälsning,
Kevin
 

Kevbs

Breitling
Vet! Men kan inte posta där än, har varit på forumet ett tag nu men inte skrivit så mycket haha! Tack ändå! :)
 

BCKSTRM

Rolex
Köp en annan kul med integrerad länk! Denna Zenith köpte jag för 2.5k och det finns fina gamla Omega Genèves för trevliga summor!
Inte så kul med en direkt kopia...
image.jpeg
 

Kevbs

Breitling
Kopia eller inte, vill ha den som ett mer eller mindre renoveringsobjekt :) Tycker det är fina klockor och tycker den skulle passa bra i min klocklåda breve mina 3 andra bulovas! :)
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Finns ju annars andra Royal-oak wannabies som inte är direkta kopior (typ). Buler astromaster till exempel, eller varför inte denna Molaco. Dessa är betydligt billigare än Bulovas, den på tradera gick till exempel för över 4k sist den såldes. :) Dessutom är de större, min är 41mm till exempel.

omUfm03.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Ligger en vittavlad automatisk på eBay för lite drygt 2,5k, skickas från UK enligt annonsen.

Men håller med att det finns roligare modeller som inte är rena plankningar, tex. Eterna kontiki royal Quartz. Omega har ju en modell med likadan länk, kommer inte ihåg ref dock.
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Då var auktionen över på tradera. Jag var med till strax under 3k
Någon lycklig vinnare här på KS?
Den gick för 3800kr
 
Topp