Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

BULOVA ROYAL OAK

Diskussion i 'Diskussion' startad av Balr., 6 juli 2016.

Taggar:
  1. Balr.
    Trådstartare

Balr. Torpare

Någon som planerar att sälja sin Bulova Royal OAK hör gärna av er, uppskattar alla tips om vart jag kan hitta klockan.

Tack på förhand! [​IMG]

2. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    Testa forumets köp och säljavdelning.

Linkan gillar detta.
  3. Balr.
    Trådstartare

Balr. Torpare

Självklart har jag kollat där först, kan utav någon anledning inte skriva där.. hoppas att någon här kanske kan hjälpa mig.

4. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Kopierat från infotexten i Köp och Sälj:

"Vem får annonsera?
    Handla är öppet för aktiva medlemmar på forumet. Att vara aktiv på forumet innebär att du deltagit i diskussionstrådarna med minst 20 poster (en trevlig start är att presenterat sig i presentationstråden) och varit medlem i 7 dagar. Denna kvalificering kan komma att bedömas individuellt."

Så posta på och gör inlägg och lägg ut bilder på din/dina klockor så kommer du snart få access. Lycka till!

Balr. gillar detta.
  5. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Läs reglerna för nämnda kategori! Välkommen hit :)

Balr. gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield