Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

"Butiks crawl"

Diskussion i 'Diskussion' startad av M021, 10 september 2013.

1. M021
    Trådstartare

M021 Friends of KS

Snart avrundat brunchen med svärföräldrarna och ska snart bege mig mot lite klockäventyr, kommer springs in till Rolex, Breitling, Omega, Hublot och TAG, något ni tipsar man ska leta efter lite extra nu när jag går in i deras egna butiker? Kommer bl à försöka få tag i den nya versionen av "à journey through time" hos omega om den finns ute,

Inte största supporten av Hublot men om det någongång ska kunna övertyga mig är det väl ändå i deras egna butik,

Vi får se! I samband med detta hoppas jag även kunna plocka upp en klocka och presentera en paketöppningen runt midnatt svensk tid :nailbiting:

Fixoflex, Målarn, Aurum och 2 andra gillar detta.
  2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Rosé Sky Dwellern måste du köpa :)!!

3. M021
    Trådstartare

M021 Friends of KS

Kommer träffa en viss kontakt i samma veva ;)måste dock göra dig besviken att det inte blir en sky-dweller! Har inte kunnat bestämma mig, S-D, aquanaut,nautilus eller AP 15400 OR, så valde att lägga storinvesteringen på is, men för att mätta begäret blir det något att komplettera nuvarande samlingen med tills det är dags..

4. acce1999

acce1999 Friends of KS

Kanske passa på att klämma lite på nya platina-Daytonan. Den är väl ute i butik, om än ovanligt?

Annars är ju Sky-Dwellern stor. I dubbel bemärkelse.

Finns ju också den där Speedmastern i exotiska material (keramik...), som jag själv ännu inte hunnit känna på. Den är jag nyfiken på.

A

M021 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield