• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bvlgari LCV 35s PB

ByggareBob

Cartier
2-Faktor
Pris
12500
Returpolicy
Efter överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena.

Säljer min Bvlgari LCV 35s.
Importerad från Japan förra sommaren. Enligt mig i fint skick. Har några mindre repor på länk. Samt ett litet skrap på undersidan av botten.

Boetten mäter 35mm. Länken är kortad för 16,5-17 i dagsläget. Medföljer en hel och en halvlänk. Tar gissningsvis 18 - 18,5 med dessa på. Klockan går bra. Bifogar bild från timegraphern. Dock okänd service historik.

Kommer med ytter och inner box och tre manualer. Det enda som fattas är pappers certet.

Tänker mig 13000 - 12500. Kan byta mot en Tusenö shellback svart , Sjöö Sandström worldtimer , Sjöö Sandström royal steel 36mm

Finns i gbg för f2f med medlemmar som har referenser. Kan skickas på köparens bekostnad och risk.
IMG_1217.jpeg

IMG_1223.jpeg
IMG_1207.jpeg
IMG_1229.jpeg
IMG_1218.jpeg
IMG_1219.jpeg
IMG_1221.jpeg
IMG_1215.jpeg
IMG_1213.jpeg
IMG_9585.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp