• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Byta till person och frågeställning ang. klockpaus.. (Bild- & text-tung)

Roffe

Panerai
2-Faktor
Härligt flummigt inlägg!

Länken är bäst. Punkt!
Därmed inte sagt att det kan vara OK/kul att stöka till det med lite andra band ibland. Det röda såg helt OK ut, men inget jag personligen skulle bära en längre stund, tror jag.

Kör på!
Håller med dig fullständigt, finns fan inte mycket som slår länken! Tror nog länk eller gummi åker på igen ganska så snart! :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Du är en skön lirare i min bok Roffe. :) Kai Di klockan är rätt fantastisk.
Tack! Det värmer. :)

Haha! Sugen? För rät pris så är den din. Tyvärr inget cert eller box, men inköpt 17 februari i år, från "butik". Så det finns inget servicebehov, nyligen testad för vatten, höll i 2 meters-poolen så det går nog lila bra med denna som en sub när du ska dyka! ;)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Så länge klarade jag.. Tyckte det såg bra ut och var ganska snyggt, men enligt mig är det både snyggare och helt sjukt mycket skönare/bekvämare med länken! :)
IMG_9225.jpg
 
Topp