Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Byte av bezel (insert). Seiko skx009

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av eriicliindberg, 27 september 2016.

1. eriicliindberg
    Trådstartare

eriicliindberg Torpare

Hej, börjar bli less på min pepsi bezel och är sugen på att köpa några nya så kan jag byta emellanåt. Har hittat några på ebay som är beställda och frågan är nu hur jag enklast ska byta insertet? Om jag förstått rätt så sitter det i nuläget någon typ av dubbelhäftande tejp? Vad är det bästa alternativet att fästa insertet om man sedan skall kunna byta ytterligare en gång utan att förstöra något?

Mvh.

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Det finns flera guider här i hemslöjdsdelen.

3. christopherA

christopherA Torpare

När jag bytte insert på min SKX009 så följde det med dubbelhäftande tejp, skuren för att passa perfekt under inserten, beställde å ebay.
    Dubbelhäftande tejp känns som ett bra alternativ då man kanske vill byta igen.

4. JLW

JLW Friends of KS

Från:
    首都
    Youtube är guidernas vän. Skön rubrik i klippet också :hilarious:

ollkli gillar detta.