• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Bytes alligator strap

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Nu lämnar jag Sverige så behöver verkligen bli av med detta! Bytes mot ett eller flera tunnare straps på 20mm gärna mocka eller rocka!

Kan även slänga till en rejäl slant mot ett Everest eller rubber b för 16610 eller resebox för 1 eller flera klockor!

Från tidigare försäljningstråd:

Rensade klocklådan och hittade detta strap som jag helt glömt bort!

Saknar info om det då det var en present från en vän men då 3717 är såld så har jag inte längre något behov av det. Bandet är endast behandlat med lite polish.

Färgen är svår att beskriva men mörkbrunt med någon lila/röd skiftning. Perfekt för den som vill pröva på ett äkta alligator strap men som inte vill investera allt för mycket!

något under 22mm fungerade bra på min IWC som var 21mm.


tWzDhQi.jpg


iBPPhc4.jpg
 
Topp