• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Bytes] Heuer Autavia. BORTA.

Rossi

Rolex
2-Faktor
Fin Heuer 1163 med MH bezel från 1977 bytes mot någon annan rolig klocka, gärna mögel. Bytesvärde 15.000:-. Klockan borta.

IMG_20120909_073453.jpg
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: [Bytes] Heuer Autavia

Jo, ska bara fundera lite. Kompisen satte ord på mina känslor; "du verkar lika kluven som mitt ex som blev allergisk och var tvungen att sälja sin hund".:)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: [Bytes] Heuer Autavia

Kom igen nu! Jag är inte fast på bytebeloppet. Jag går på känslan och prislistan i "min värld". I min värld är Longines LLD värd 15. Rolex YM max 8. Testa mig, vad finns att förlora?
 
Topp