Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

C24 1675 gmt, servic/ tavla, visare?

Diskussion i 'Vintage' startad av stockton209, 10 april 2016.

1. stockton209
    Trådstartare

stockton209 Torpare

http://www.chrono24.se/rolex/gmt-ma...00&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Har jag rätt? Letar febrilt efter en fin 1675'a viktigaste för mig är ett fint boett.

Sen så finns den här i Sverige :
    http://m.blocket.se/goteborg/Rolex_GMT_Master_1675_Pepsi__78_65525716.htm?ca=15&w=1

Har lite svårt att se "crown guardsen" på den här, har mailat och bett om bättre bilder men inget svar en! Jag vill ju helst köpa i Sverige och inte bli tvingad utomlands, så all hjälp jag kan få på vägen är tacksamt.

Senast ändrad: 10 april 2016
  2. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Kolla med @Zed. Det är han som har företaget som säljer. En säljare med gott omdöme rakt igenom och även lång returrätt så du kan känna dig fullständigt trygg vid ev köp.

willbur gillar detta.
  3. stockton209
    Trådstartare

stockton209 Torpare

@Zed så han finns i Sverige? God damn shit!

4. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Otydligt av mig. Han som säljer den du länkade till på blocket är @Zed och finns i Gbg tror jag

5. stockton209
    Trådstartare

stockton209 Torpare

Ja ja, han har jag ringt samt mailat, men han kanske var ute och "trasade/ partade" inatt så han har inte ringt eller mailat tillbaka!

6. Zed

Zed Swissera Forumsponsor

Från:
    Göteborg
    Nej då, har sett dina mail men varit bortrest hela veckan. Ska försöka svara under dagen.

willbur gillar detta.
  7. stockton209
    Trådstartare

stockton209 Torpare

:)