• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cal80

C

Coach

Guest
Har genomfört en affär med herren ifråga och allt gick supersmidigt från start till mål med en trevlig dialog hela vägen.
100 % goodguy :)
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka till Cal80. Snabb och smidig distansaffär. Bra kommunikation! 100% GG.
Mvh Danne
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har sålt ett MN-band till Calle. En smidig affär och trevlig kille. Jag gör gärna affärer igen. GG helt klart.
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Köpte en Omega i den högre prisklassen av Cal80. Bra kommunikation hela vägen. Mycket väl och ärligt beskrivet objekt. Gav mig stort förtroende vid överlämning, som uppskattades mycket, då detta smidiggjorde (kul ihopskrivning) vår affär.
Tack till dig 100% Good Guy!
Lord Kåre
 

Siro

Breitling
Köpt en klocka av cal80. Snabb kommunikation och väldigt smidig affär rakt igenom. 100% Good Guy
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Träffade @Cal80 för en f2f bytesaffär i 60tkr-klassen. Snabbt, smidigt, mycket välorganiserat. Klockan var precis som beskriven, absolut en Good guy
 

Nurburgking

Cartier
Köpte precis en Panerai av Calle på distans. Allting stämde överens med beskrivningen och klockan var väl förpackad! Gör gärna fler affärer i framtiden 😊👍🏻
 
Topp