Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Calella...

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Uffe, 10 juni 2016.

1. Uffe
    Trådstartare

Uffe Biskop

Jag och familjen hyr en lägenhet där i sommar. Tips och råd någon?

2. M.U

M.U Biskop

Vad är du/ni ute efter? :)

3. Uffe
    Trådstartare

Uffe Biskop

Sådant som passar familjeliv; typ restauranger och platser att besöka. Kanske finns det något man bör tänka på just i Calella, som är specifikt för själva staden?

4. uppkorkat

uppkorkat Stadsbo

Från:
    GÖTEBORG
    Ett tips är att inte åka dit alls, tyvärr. Usel strand med tågspåret mellan stan och stranden. Nästan bara ryssar och tyskar som turistar där. Hittade ett ställe som hade gin&tonic som specialitet, det var gött.
    Enda fina är väl att tåget till Barcelona går ganska snabbt.
    Eller vad säger du @Chattras

5. Chattras

Chattras Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Jag är hemskt ledsen att behöva grusa era semesterplaner men är helt på samma linje som @uppkorkat. Vi hade bokat ett hotell där i en vecka. Stranden är som grus och blir bråddjup ganska direkt så absolut inget för barn att bada i. Hela stan bygger på en gata en bit ifrån havet. Där går man lite som i en tunnel. Jag la ganska mycket tid när jag var där att försöka hitta ett hotell någon annan stans och lämna.

6. Uffe
    Trådstartare

Uffe Biskop

Allvarligt talat. Jag uppskattar er uppriktighet, men..
    Vi ska dit, allt är ordnat, ville bara få lite sköna tips.

7. uppkorkat

uppkorkat Stadsbo

Från:
    GÖTEBORG
    Sublim tyckte jag var en riktigt bra bar, cocktails och GT på riktigt hög nivå och finfin lokal craft-beer.
    Ligger på Calle del turismo 8 (härligt namn på en gata...);)

Uffe gillar detta.
  8. uppkorkat

uppkorkat Stadsbo

Från:
    GÖTEBORG
    Hittade du till Sublim? @Uffe

vonbahr gillar detta.