Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tillbakadragen Candino, 2xCity, Swatch & Facit 800:-

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Kristofer Hall, 19 augusti 2015.

1. Kristofer Hall
    Trådstartare

Kristofer Hall Bonde

Edit2: klipper en tvåhundring till till 800 kr
    Edit: sänker 200 kr till en jämn tusing. Öppnar även för byte mot ngt kul. Sköna förslag välkomnas, men inga sura miner om jag tackar nej. Tänk allt från en skön klocka med MÖRK urtavla till ett par lådor god öl.

Ett gäng klockor som jag aldrig använder, mest för att de har vit/ljus urtavla som jag tycker är fult. Det är såklart min personliga smak och en del av dem är egentligen riktigt fina. De kommer från byten och dåligt övervägda impulsköp, en del under inflytande av alkohol. Det finns ingen servicehistorik alls på någon av klockorna. Ingen bytesrätt, men jag lovar att aldrig mer köpa en klocka med vit urtavla.

Alla fem kostar Nu endast åttahundra kronor, inkl. frakt i postens gröna varsomhelst inom Sverige.

City Herr
    Manuell, ca 35 mm utan krona, nytt perlonband.
    Kronan sliten i övrigt rätt fin.

City Dam
    Manuell, ca 21 mm utan krona, band av flextyp märkt Speidel USA

Candino Herr
    Automat, ca 33 mm utan krona, rött kortat nato, nästan nytt.
    Glaset sitter löst så det går att snurra, i övrigt ok skick.

Swatch Irony quartz
    Lagom brukssliten men ok skick, behöver nytt batteri.

FACIT quartz
    Även denna lagom brukssliten men ok skick, behöver nytt batteri.

Och här kommer lite bilder:

2015-08-19 12.27.52.jpg
    2015-08-19 12.27.46.jpg
    2015-08-19 12.28.26.jpg
    2015-08-19 12.27.28.jpg
    2015-08-19 12.27.22.jpg

Senast ändrad: 20 augusti 2015
    Quaker, Seikosthlm och Lordkare gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps