• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Candino, 2xCity, Swatch & Facit 800:-

Edit2: klipper en tvåhundring till till 800 kr
Edit: sänker 200 kr till en jämn tusing. Öppnar även för byte mot ngt kul. Sköna förslag välkomnas, men inga sura miner om jag tackar nej. Tänk allt från en skön klocka med MÖRK urtavla till ett par lådor god öl.

Ett gäng klockor som jag aldrig använder, mest för att de har vit/ljus urtavla som jag tycker är fult. Det är såklart min personliga smak och en del av dem är egentligen riktigt fina. De kommer från byten och dåligt övervägda impulsköp, en del under inflytande av alkohol. Det finns ingen servicehistorik alls på någon av klockorna. Ingen bytesrätt, men jag lovar att aldrig mer köpa en klocka med vit urtavla.

Alla fem kostar Nu endast åttahundra kronor, inkl. frakt i postens gröna varsomhelst inom Sverige.

City Herr
Manuell, ca 35 mm utan krona, nytt perlonband.
Kronan sliten i övrigt rätt fin.

City Dam
Manuell, ca 21 mm utan krona, band av flextyp märkt Speidel USA

Candino Herr
Automat, ca 33 mm utan krona, rött kortat nato, nästan nytt.
Glaset sitter löst så det går att snurra, i övrigt ok skick.

Swatch Irony quartz
Lagom brukssliten men ok skick, behöver nytt batteri.

FACIT quartz
Även denna lagom brukssliten men ok skick, behöver nytt batteri.

Och här kommer lite bilder:

2015-08-19 12.27.52.jpg

2015-08-19 12.27.46.jpg

2015-08-19 12.28.26.jpg

2015-08-19 12.27.28.jpg

2015-08-19 12.27.22.jpg
 
Senast ändrad:
Topp