• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cannondale Supersix DA

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Säljer nu min landsvägscykel då jag helt enkelt inte använder den, och har knappt gjort det sedan jag köpte den som ny hösten 2011.
Den är aldrig kraschad och har rullat max 30 mil, så bortsett från några ytliga repor/parkeringsskador är den i närmast nyskick. Vissa delar har byts ut till bättre/snyggare än original.

Ramen är 56 cm och passar därmed cyklister runt 180 cm.

En hyllad ramkonstruktion helt av kolfiber bestyckad med Dura Ace-komponenter & pedaler.
Specialized Romin BG-sadel, Mavic Ksyrium Elite hjul med Grand Prix 4000 däck (23 mm).
Styre, styrstam (okapat gaffelrör), sadelstolpe, och vevparti är FSA SL-K. Även flaskhållarna från Blackburn är så klart av kolfiber.
IMG_2339.JPG

Nypris med utbytta/extra delar ca 45.000:-.

Pris: 15000:-

Vid smidig affär sockrar jag dealen med ny Specialized styrlinda i kartong och ett par Shimano R315 racerskor i stlk 44 (motsv. stlk 10 i Nike. Nypris 3000:).
Cykeln finns på Ekerö. Betalning genom Swish.
 
Topp