• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

CapTaiN-MiFFo

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Då är första affären genomförd. Och fler lär det bli. Tjära och fjädrar eller smicker. Välj själv.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Sålde en King Quartz till herrn ifråga. Snabbt och smidigt. Kaptenen är sitt namn till trots inget miffo, tvärtom. 100% Good Guy.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Har sålt en Panerai till herrn utan som helst problem. Vi träffades upp och en mycket trevlig konversation ägde rum, tråkigt nog hade jag inte mer tid annars hade vi kunnat fortsätta snacka klockor i timmar. 100% Goodguy! Jag gör gärna affär igen med denne herre.
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Köpte en Omega AT av kaptenen. Efter ett kort mkt trevligt samtal så skickade jag pengarna och klockan var hemma dagen efter.
Han är en ärlig och mycket trevlig herre som jag mer än gärna gör affärer med igen!
 

Ervid

Omega
Sjukt snabbt beslut från herrn och pengarna satt lika fort på mitt konto.
Inga konstigheter. Snabbt, enkelt,trevlig och snabb mailkonversation, så som det skall vara på KS.
Helt klart en good guy i högsta ligan.
Stort tack för en enkel affär.

//Rickard
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Sålde en dator!
Snabba beslut, lika snabb betalning mkt trevlig att göra affärer med
Skulle inte tveka att göra affärer igen med denna förstaklass KS'are.

//Stefan
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Har sålt en klocka i 35-40 tusen kronors klassen till captain miffo. Bra konversation och snabb betalning med swich. Inget att klaga på.
 

Ola G

Cartier
Har köpt en fin Zenith Chrono från kaptenen och kan varmt rekommendera andra att handla med/av honom.
När allt mina dålig försök till prutande var över och betalningen var gjord levererade han klockan till posten samma dag och med deras värdepost var klockan framme dagen efter i strålande skick
En helt utan anmärkningar positiv upplevelse
Mvh
Ola G
 

Riley

Panerai
Efter några dagars bra konversation här på KS så träffade jag @CapTaiN-MiFFo i ett för dagen soligt och sommarvarmt Nyköping för att sälja min Omega PO.
En väldigt trevlig herre och efter lite klocksnackande följde en smidig affär utan några konstigheter.
Gör gärna fler affärer i framtiden! 100% GG
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Sålt en klocka i 30k-klassen till miffot. Extremt smidig affär som dessutom skedde på distans. Den gick till som jag vill, dvs raka rör och inget strul. Skulle gärna göra affär igen.
 

Ganga

Omega
Sålde en klocka i prisklass 50'-100' kr. Sällan har en affär gått så smidigt! Uppskattade verkligen att göra affärer med denna herre och jag gör det mer än gärna igen! 100 % good guy i min bok!
 
Topp