• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Carl-gustav

osverigeo

Panerai
2-Faktor
Köpte nyss en Rolex av cultshit, blev en brutalt trevlig middag med massa trevliga samtalsämnen. Allt gick rätt till och båda gick därifrån nöjda. 110% goodguy. Går i god för @par också ifall någon skulle handla av honom någon gång ;-)
 

Bolio

Panerai
Sålt till CG och det är svårt att göra en smidigare affär. Från första kontakt till att allt vart klart fungerade hur bra som helst. Det ända som gav smolk i bägaren var mitt fel och det blir så när man bor där jag bor så en f2f blir svårt. Men när jag lämnar urskogen och besöker storstaden ska vi träffas och fylla bägaren med en öl istället. CG är GG till 100%.
 

Efe

Omega
2-Faktor
Köpte en Rolex av @carl-gustav där jag swishade på fredagen och klockan dök upp på lådan på måndagen. Han krigade även för att få tag i kvittot för klockan från den tidigare ägaren, uppskattas verkligen.
Väldigt trevlig och enkel att göra affär med helt enkelt. Rekommenderas helt klart. 100% GG
 
Topp