• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Carlton

cjde

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag köpte just en klocka av Carlton och allt gick hur smidigt som helst. Han är trevlig att tala med, svarar snabbt och vet dessutom vad han talar om. Han kan verkligen rekommenderas.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Sålde klocka till Carlton och han är en rakt igenom goodguy, trevlig och tydlig kommunikation, snabb och smidig - rekommenderas varmt!
 

Hjalmiz

Breitling
Köpte en klocka nyligen av Carlton . Smidig och snabb affär. Trevlig och rak kille jag inte skulle ha några som helst betänkligheter mot att göra fler affärer med. Goodguy !
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Rolex i 60k-klassen till denna goodguy. Bra kommunikation! Allt flöt på bra.

Gör gärna affärer igen.
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpt av Carlton. Mycket smidig affär och enormt bra packat. Levererade dagen efter betalning. Skick som beskrivet. Gör gärna fler affärer!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Cartier Santos till honom!

Carlton är mycket trevlig och det funkade hur smidigt som helst. Finns inget att klaga på!

Kan fortfarande säga att jag gärna gör affärer igen.
 

Thursday

Omega
2-Faktor
Köpte ett par skor, mycket bra paketerat och kvalitén som utlovad. Skickades rek och fick kollinummer får spårning. Good guy!
 
Topp