Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Cartier Calibre de Cartier

Diskussion i 'Diskussion' startad av Twatch, 13 februari 2014.

1. Twatch
    Trådstartare

Twatch Torpare

Cartier Calibre de Cartier
    Någon som har erfarenhet av denna modell eller provat en irl? Tycker den ser bra ut men vet inte hur den ser ut och känns irl.

2. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag har klämt på den och testat den ett par ggr. Riktigt fin finish och detaljer. Sofistikerad klocka. Kul med Cartiers in house kaliber i den!

3. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Den bärs ganska stort tror jag. Jag tror deras diver är ett bättre val

4. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Provade ett gäng nya Cartier på "watch out" eventet. Stora och feta pjäser. Men väldigt fin finish och design.

5. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Lite överdriven med storleken, index och datumfönster. Men det är ett intressant udda val.

6. garfield

garfield Friends of KS

Sett den live på en snubbe på ett möte. Såg väldigt stor ut på honom.

7. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    I like men känns väldigt stor. Divern är byggd på samma boett så den är ju inte direkt mindre...

8. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Har aldrig sett den i verkligheten! Men jag tycker att den är kul och lite annorlunda. Fast den den ser väldigt stor ut!

9. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Är man välsignad med manliga handleder (inte mitt fall) så tror jag den här kan sitta snyggt. Den var fin på bild i alla fall!

Mårtenssons ur Brookfield