• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartier Calibre de Cartier

Twatch

Breitling
Cartier Calibre de Cartier
Någon som har erfarenhet av denna modell eller provat en irl? Tycker den ser bra ut men vet inte hur den ser ut och känns irl.
7SUzaNm.jpg


Ahgkqg3.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag har klämt på den och testat den ett par ggr. Riktigt fin finish och detaljer. Sofistikerad klocka. Kul med Cartiers in house kaliber i den!
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Provade ett gäng nya Cartier på "watch out" eventet. Stora och feta pjäser. Men väldigt fin finish och design.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Lite överdriven med storleken, index och datumfönster. Men det är ett intressant udda val.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
I like men känns väldigt stor. Divern är byggd på samma boett så den är ju inte direkt mindre...
 

vonhall

Rolex
Har aldrig sett den i verkligheten! Men jag tycker att den är kul och lite annorlunda. Fast den den ser väldigt stor ut!
 

Apansson

Torpare
Är man välsignad med manliga handleder (inte mitt fall) så tror jag den här kan sitta snyggt. Den var fin på bild i alla fall!
 
Topp