• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartier Drive de Cartier

Alarik

Audemars
2-Faktor
Fasiken vilket jäkla sug jag fått efter den här modellen nu!

IMG_2007.JPG



Någon på forumet som äger en?
 

Oniel

Panerai
Prövade den i somras men jag tyckte den bars på tok för stort för mina smala handleder tyvärr. Hade gärna sett den som 36 mm istället för 41 som det är idag.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Prövade den i somras men jag tyckte den bars på tok för stort för mina smala handleder tyvärr. Hade gärna sett den som 36 mm istället för 41 som det är idag.

Jag kan hålla med om att det känns väl stort.
Runt 37-38 hade verkligen passat mig som en keps men eftersom jag inte provat själv känns det bara som ett antagande hastigt taget ur luften.
 
Efter att ha läst och tittat ett bra tag efter släppet så var jag helt säker på att jag skulle köpa en. Jag hade siktat in mig på den enklaste varianten och i stål. När jag väl tittade på den i verkligheten och fick testa den på armen så föll allt tyvärr. För stor för den typen av klocka och satt enligt mig riktigt illa på armen.
Väldigt synd men klockor har ju en tendens att antingen vara oerhört mycket bättre i verkligheten än på bild eller så funkar det inte alls.
 
Topp