• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartier santos 100 XL

Galle

Breitling
Vad tycker ni om denna? hiss eller diss?

20606-5.jpg
 

Galle

Breitling
Är det någon ide att köpa en sån tanke på urverket? vet inte så mycket om cartier men tycker den är så läcker. :)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Tycker den är svinfet! Haft vanliga stålvarianten men var redan från början sugen på en svart. Tror modellen gör sig ännu bättre i svart, så vill gärna testa nån gång. Men visst, prislappen med tanken på urverket är lite hög. Som vanligt bra att kika efter beggad om du inte vill ta första smällen. Men tummen upp från mig!
 

Hugii

Audemars
Är det någon ide att köpa en sån tanke på urverket? vet inte så mycket om cartier men tycker den är så läcker. :)
Du får gärna visa flera fotos och mer info (specifikationer) om klockan.....
annars får du bara hiss/diss som svar.

Själv tycker jag "diss" pga storleken.... med sina 55x47x18,2 mm så är det som halva VISA-kortet och hög som (nästan) 3st iphones.

:)
 
Senast ändrad:

Ola G

Cartier
Asful :hungover: om jag ska vara helt ärlig, den i stål är helt ok med lite otymplig på normala armar
MVh
Ola G
 
Topp