Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Casio G-shock DW-6900MS-1 bytes mot DW-6900-1V

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av NewMexico, 12 augusti 2015.

1. NewMexico
    Trådstartare

NewMexico Bonde

Kom igen nu, jag vet att det ligger massa oanvända 6900-or där ute i byrålådorna :)
    Hej!
    Fick för ett tag sedan hem en Casio G-shock DW-6900MS-1 mattsvart militärinspirerad med negativ display. Skitcool klocka men efter att ha testat en kompis klassiska DW-6900-1V har jag kommit på att det är en sådan jag vill ha istället, alternativt en DW-5600E-1 (superklassikern)

(Se bilder, ni ser vilka som är mina och vilka som är produktbilder)

För att inte samla på mig för mycket grejor skulle jag därför kolla om någon ville byta. Min klocka är några hundringar dyrare ny men kan tänka mig ett byte rakt av mot en klocka i samma skick som min, dvs nyinköpt och knappt använd.

Klockan: I princip nyskick i pappkkartong med bruksanvisning. Har aldrig varit utanför huset och aldrig i vatten, inga repor eller dylikt vad jag kan se. Står 3230 och inte 1289 på min, vet ej vad skillnaden är, verkar vara samma klockor men att 3230 är den nyaste.

Observera att det endast är DW-6900-1V och DW-5600E-1 jag är intresserad av, inga avarter av dessa. Har du en i hyffsat skick men sämre än min kan jag tänka mig ett byte med en slant emellan.

IMG_0304.JPG IMG_0305.JPG IMG_0306.JPG IMG_0307.JPG IMG_0310.JPG unnamed.jpg

Bifogade filer:

Senast ändrad: 17 augusti 2015
Sjöö Sandström Royal Straps