• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Casio Kobra Kai Event 3e maj, 2017

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_2940.JPG

Har du laddat med Mangafilmer, arkadspel och sushi hela vintern? Är du lite halvt grinig för att du inte kan allt om Casio? Bra!

Casio och Klocksnacks Kobra Kai bjuder till event 3/5 klockan 18:00. Ta på dig din kimono och förbered dig på att lära dig allt om Casio och G-Shock i ett avslappnat och personligt sammanhang.

Casio kommer att ha kunniga representanter på plats för att presentera de senaste modellerna och tekniska aspekter. Det kommer även att bjudas på tilltugg, dryck, samt möjlighet att få klämma klockor och ställa frågor.

Vad behöver jag veta?
Tid:
18:00-20:30 , 3/5-2017
Plats: D.brand Flagship Store, NK Passagen, Stockholm.

Hur anmäler jag mig?
Platserna är begränsade, skicka anmälan via PM till @yonsson med "namn, adress samt telefonnummer". Döp PM till "Nickname CASIO RULES".

Får jag ingen bekräftelse?
Jo, @sherwan kommer att skicka ett grupp-PM när listan är full. @sherwan kommer att vara på plats under eventet och sprida god stämning omkring sig. Han finns även behjälplig vid organisering av eventuell förträff/efterträff i anslutning till eventet.

Varmt Välkomna!
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
De första 16 platserna rök i ett naffs, bara 4 platser kvar nu så passa på att tipsa trevligt folk. :)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Finns 2 platser kvar efter avhopp, hör av er via PM om ni är sugna på att klämma casio nyheter.
 
Topp