• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

CavalloGoffo

Hej
Ett nyckläckt klockintresse har medfört att jag nu sålt min första klocka här på forumet. Eftersom jag hoppas på flera år av köp och sälj får ni som träffat på mig gärna ge ert omdöme här

Ha det gott/Fredrik
 

Patrik72

Cartier
Köpte Fredriks Sinn U1 SDR. Klockan är precis som han beskrev i annonsen. Så enligt mig gick köpet smärtfritt och smidigt.
Vi hann dessutom med att ha ett samtal om klockor generellt. Fredrik är en trevlig kille och har ett seriöst klockintresse. Skulle inte tveka ett ögonblick av att handla av honom igen. Helt klart en Good Guy med en lysande framtid på forumet! :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Köpt en vintage av Fredrik, enkel och smidig affär samt snabb leverans av klockan. Rekommenderas!
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Köpte en klocka an Cavallo. Fanns på annons här, men affären blev till genom tradera. Snabb och trevlig kommunikation, bra beskrivning, snabb frakt och väl förpackat. Good guy i min bok!
 
Topp