• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Certina DS-3 1000m, re-issue. Sistakompispris 5695kr

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Klockan i fråga är nummer 1112 av 1888 tillverkade, uttagen KlockMaster Visby 2006, den mäter in på 44mm exkl. krona och har en höjd på 14mm. 1000 meters dykare med heliumventil. I den tickar ett ETA 2824-2.

Klockan i fråga är moddad. Har sojapatinerade lume och visare (ej originalvisare), utbytt bezel och krona. (Originaldelar samt extra bezel medföljer)


OBS! Jag hade problem med klockan när jag mottog den, den var svårstartad när jag försökte skaka igång den och stannade efter 5-10 sek. Testade efter någon minut att dra upp den istället och då kickade den igång. Sedan dess har det inte varit några som hellst problem. Men, vill vara ärlig med min historia med klockan!

Servicehistorik: Okänd

Skick: Boetten har några dings här och var, som förväntat av en beater. Glaset ser jag inga skavanker på.
Dyk: Ej trycktestad, jag har badat med den utan problem och gett den golden showers när jag vaskat billig energidricka.
Tidhållning: Uppskattningsvis +/- 15 sek dygn.

Jag betalade 6150kr inkl. frakt för klockan här på forumet för 1,5 månad sedan. Jag önskar få 5695kr inkl. frakt, då skickar jag även med läderzulu och meshlänken (max 17cm handled tror jag, kanske lite mer) jag köpt till i efterhand. F2F går bra i Stockholm.

Returpolicy: 24h efter mottagande vid distansköp om klockan vesäntligen skiljer sig från min beskrivning, du som köpare står för säker frakt tillbaka. Vid F2F i Stokholmia ges ingen retur!

IMG_6271.JPG

IMG_6259.JPG

IMG_6257.JPG
IMG_6256.JPG
IMG_6234.JPG
IMG_6219.JPG


20150805_165702.jpg
20150817_171916.jpg
20150822_124002.jpg
20150822_151335.jpg
20150901_161325.jpg

IMG_6266.JPG


Tack för annonsplats, bidrag til BCF efter affär.

Vänligen,
Philip

 
Senast ändrad:
Topp