• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action automatic (blå urtavla)

Certina DS Action automatic med blå urtavla säljes. Perfekt för vårens härjningar i skidbacken! :woot:

Klockan är uttagen ny i Sverige 2013. Jag gissar att den aldrig har servats, men den startar och går finfint.
Klockans skick är sisådär. Jag bedömer det till 7/10 med mindre märken och hairlines. Den passar perfekt som vardagsklocka för den som inte vill ha sin Sub eller AP på jobbet! Den är helt ok, men söker du en DS Action i nyskick så skulle jag välja någon annan. En ny vridring för 500:- på stjärnurmakarna skulle återställa skicket till ca 9/10 då det är främst den som har hairlines och små märken.

Box, originalkvitto samt alla länkbitar medföljer. Alltså det du ser på bilden.

Priset är 2500:- plus frakt och det är inte förhandlingsbart och inbyten är ej heller intressant. Ingen retur beviljas.
Klockan skickas garanterat samma dag som betalningen kommit fram, eller senast dagen därpå om mitt postombud har hunnit stänga. Den kommer att skickas väl emballerad och du får ett kollinummer direkt efter inlämningstillfället.
 

Bilagor

  • IMG_0730.JPG
    IMG_0730.JPG
    82.1 KB · Visningar: 394
  • IMG_0497.JPG
    IMG_0497.JPG
    174.1 KB · Visningar: 442
  • imagjgfjye1.JPG
    imagjgfjye1.JPG
    157.8 KB · Visningar: 390
  • imagkuhe2.JPG
    imagkuhe2.JPG
    154.5 KB · Visningar: 382
Topp