• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action Diver ( Inga Byten)

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Säljer nu denna skönhet då nytt måste in!
Klockan är köpt 2013-01-25 från Klockia. Box och kvitto (allt som följde med vid nyköp) följer självklart med vid köp. Några små "swirls" finns såklart men dom är så små så att det inte ens syns på bild så jag skulle säga att klockan är 8/10 i skick. Den har ändå varit mig trogen på handleden som ensam klocka under ett års tid och jag kommer att sakna den, det är en sak som är garanterat !

Klockan är ca 43mm i diameter och 12mm tjock. Vattentät till 200m. Ni som känner till klockan vet vilken fin klocka det är.

Pris: 3300:- Plus eventuell frakt.

Fler bilder finns såklart vid intresse om så önskas. :)
 

Bilagor

  • IMG_5908 copy.jpg
    IMG_5908 copy.jpg
    227.4 KB · Visningar: 927
  • IMG_5928.jpg
    IMG_5928.jpg
    203.3 KB · Visningar: 742
  • IMG_5939.JPG
    IMG_5939.JPG
    176 KB · Visningar: 500
  • IMG_5940.JPG
    IMG_5940.JPG
    194.4 KB · Visningar: 495
  • IMG_6230.JPG
    IMG_6230.JPG
    191.2 KB · Visningar: 487
Topp