• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action Diver

Köpte denna för att ha från när jag sålde min GMT tills nästa intressanta objekt dök upp. Det gick fortare än väntat och därför säljes nu min Certina DS Action Diver 43mm. Skick enligt bilderna (känns lättast så), klockan tickar på bra och har inga problem med tidshållningen. Finns för F2F-försäljning i Luleå eller så skickas den med Posten som rekommenderat brev mot betalning till Swish eller Swedbank.

Pris: 3500kr 3000kr, inga byten är intressanta.

Bilder:

L5KDjO1.jpg

Ybn8rPM.jpg

jpcR7VK.jpg

XLztJtJ.jpg

GTQq5gx.jpg
 
Topp