Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Certina DS action diver

Diskussion i 'Diskussion' startad av crdsa71, 16 juni 2016.

1. crdsa71
    Trådstartare

crdsa71 Torpare

Hej!
    Finns det någon här på forumet som är ägare av både en smal handled och en certina DS action diver (43mm) som skulle kunna dela med sig angående hur storleksförhållandet fungerar? Känns/Ser klockan för stor ut?

tha rock gillar detta.
  2. Freddie L

Freddie L Borgare

Från:
    Mjölby
    Jag har väl en inte allt för tunn handled på ca 18cm. Jag tycker den bär bra och upplevs mindre än angivet. Jag tycker att lug-lug måttet har större betydelse för hur en klocka upplevs på armen, och där kommer ju formen på armen in också. Platt eller rund?
    En gammal bild för skoj.
    image.jpeg

3. tim ur länk

tim ur länk Friends of KS

Action divern är en grym klocka. Dock upplevs den som stor på armen tycker jag, så har du tunna armar och är tveksam ska du noga prova innan köp.

4. Andyrew

Andyrew Stadsbo

Har inte riktigt koll på vad mina handleder mäter men det är inga tungviktarhandleder iallafall. Här har du ett par bilder på min gamla. Kan tillägga att den dock upplevs som rätt stor och toolig.
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

5. IMG_20160617_125221.jpg Min här i Toscana

Mårtenssons ur Brookfield