• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action

Crane

Panerai
Säljer en av mina klockor då den mestadels blivit liggandes, och till förmån för något nytt.
Certina DS Action Chrono (quartz) med blå urtavla.
Klockan är släppt från butik maj-15, jag är andra ägaren men använd vid några få tillfällen av mig.
Det finns enstaka märken som visar på användning, bla på bezel invid pilen samt skrivbordsdyk på spännet. I övrigt fint skick.

F2F att föredra men kan givetvis skickas. Retur inom 24h om klockan inte motsvarar förväntat skick.
Skickas med originalkvitto och låda.

2000kr.

Vänligen
Mattias

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    93.2 KB · Visningar: 27
Topp