• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Multi-8

Har en fin analog-digital Certina muli-8 som får gå vidare då jag helt enkelt inte använder den mycket alls och den spenderar nästan all tid i klocklådan. Köpt här på forumet för ungefär ett halvår sedan och har som sagt spenderat majoriteten av den tiden i klocklådan.

Fullt fungerande, 42mm, massor av funktioner, ska ha 100 m vattenskydd men är inte tryckt i min ägo så kan inte garantera det.
I bra men använt skick, finns repor på länk och lås. Glaset felfritt.

Mer information om klockan:
http://www.watchalyzer.com/certina-watches/gent-quartz-collection/certina-ds-multi-8-watch/

Med originallåda, manual och garantikort (ej ifyllt och garanti har ju slutat gälla sedan länge ändå)

2000kr + frakt alternativt avhämtning/leverans i eller runt Karlstad.
1900kr + frakt alternativt avhämtning/leverans i eller runt Karlstad.

Retur: Inom 24h från mottagande, köparen betalar frakt tillbaka och klockan ska vara i samma skick som när jag skickade den.

DSC_0321.JPG


DSC_0319.JPG

DSC_0320.JPG

DSC_0322.JPG

DSC_0323.JPG
 
Senast ändrad:
Topp