Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Certina DS Podium chrono

Diskussion i 'Diskussion' startad av Svenzon, 30 december 2013.

1. Svenzon
    Trådstartare

Svenzon Torpare

Hej!
    Ny på forumet här och nu år det dags för första seriösa klockköpet.

Är väldigt inne på en Certina DS Podium chrono och har lite frågor kring den.
    Äger en Gant Park Hill klocka just nu som jag inte alls är nöjd med (var inte så insatt när jag köpte den). Läderbandet på den har slitits väldigt mycket på två år och det ser inte alls bra ut. Jag är väldigt rädd om mina saker så jag har tagit det försiktigt med den.

Jag undrar lite hur läderbandet på Certinan skiljer sig jämför med den på Gant:en? Hur är hållbarheten?

/Svenzon

2. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Om du bär samma läderband varje dag under två år så kommer det bli slitet och sunkigt oavsett tyvärr. Du kan alltid byta band och variera mellan flera. Men Certinas lär hålla något bättre än Gant klockans.

3. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Mycket trevlig klocka för pengarna men, som vi brukar säga här, köp den på länk för ett par hundringar till. Väl investerade pengar. Vill du sen växla med läder finns det hur mycket som helst att välja på och du kan säkert pruta dig till ett bra läderarmband i samband med köpet. Lycka till!

4. Svenzon
    Trådstartare

Svenzon Torpare

Okej, tack så mycket för era svar! :)

5. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Glöm inte en uppackningstråd när du väl har handlat, uppskattas alltid. :)

Aquaracer2 gillar detta.
  6. Rikard

Rikard Bonde

Från:
    Västerås
Mårtenssons ur Brookfield