• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS1 Day-Date PRISBUMP 3000:- ( 2700:- utan läder )

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Kan eventuellt ta en Orient Ray / mako som delbyte.

Hej!

Har en mycket fin Certina DS1 Day-Date inköpt 5/10-16 via AD. Levereras fullset på länk. Oanvänt originalläder med viklås finns även om intresse skulle finnas.
Klockan har varit inne hos Certina på en Fullservice efter att jag hade lite problem med att kronan kom ut hela vägen tidigare. Detta är nu åtgärdat. Kvitton finns.

I övrigt så är klockan i mycket fint skick, några hairlines på lås och länk finns men absolut ingenting allvarligt.
Håller tiden bra, inte mätt något men inte heller uppmärksammat några konstigheter.
1.jpg

2.jpg

3.jpg

IMG_0137.jpeg


Tänker mig ett pris på 3250:- inkl REK och original läderband m. VIKLÅS
Kan även skicka med ett serviceetui för den som är intresserad av det.

Retur: Ingen, fungerar inte klockan vid ankomst så tar jag självklart tillbaka den. Garanti finns.
Finns i Skellefteå för F2F.

TACK KLOCKSNACK FÖR ETT UNDERBART FORUM OCH ANNONSPLATS.
IMG_1181.JPG
 
Senast ändrad:
Topp