Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Cesar Millan har bra smak på klockor....

Diskussion i 'Diskussion' startad av 80talisten, 5 februari 2013.

1. 80talisten
    Trådstartare

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Slötittade lite på Mannen som talar med hundar på 7:an och oberverade att Cesar Millan sportade en 116660... Tog en liten bild med Iphonen som tyvärr blev lite otydlig... Men smak har han iaf :)

Bifogade filer:

• bildg.PNG
      bildg.PNG
      Filstorlek:
      892,3 KB
      Visningar:
      305
  2. Fifflio

Fifflio Borgare

Från:
    Örebro
    Dra på trissor, brukar kika på mr milan men har faktiskt aldrig tänkt på det:) jävligt bra smak på den där killen;)

3. Bojke

Bojke Fjunis

I amerikansk tv verkar de flesta sporta roliga klockor. Senast i dag såg jag den kraftiga domaren i Hell's kitchen bära Panerai. Gordon Ramsay själv har dessutom en hyfsad samling verkar det som. Jag tycker mig ha sett såväl en Submariner som en Breitling och kanske någon JLC på mästerkockens arm.

4. 80talisten
    Trådstartare

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Absolut, jo Ramsey kör Rolex, Beckham har ju också kört Dipsyn... Den verkar vara populär bland kändisar i USA..

Mårtenssons ur Brookfield