Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Chagall

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Chagall, 29 september 2015.

1. Chagall
    Trådstartare

Chagall Stadsbo

Även om jag tror att jag inte har gjort en direkt affär med någon här än (två säljesannonser till trots, dock till två icke-medlemmar) så lägger jag upp en tråd nu medans jag minns det. Skriv vad du tycker vid en eventuell affär isåfall!

// Anton

2. christian-h

christian-h Biskop

Sålt OT, snabb betalning! Tummen upp.

Chagall gillar detta.
  3. Tobias Eriksson

Tobias Eriksson Friends of KS

Köpt OT, kanonsnabb leverans och bra produkt. Mycket smidig att ha och göra med.

Chagall gillar detta.
  4. Andersml

Andersml Präst

@Chagall hjälpe mig och min kompis att sälja sin Panerai-som jag annonserade åt min vän som inte är med på KS (ännu). Din kompis var en schysst köpare - stort tack!

Chagall gillar detta.
  5. JesperF

JesperF Bonde

Sålt f2f, väldigt bra och snabb affär. Trevligt att ha och göra med, inget att klaga på alls :)

Chagall gillar detta.