• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Chateau 70-tals kronograf *prisbump*

Hmpson

Cartier
Chateau kronograf säljes.

Följande uppgifter från föregående ägare:
  • 37mm
  • ca 1970
  • Manuellt urverk: Schweiziskt EB 8420
  • NOS, ej använd
(Fast nu har ju jag använt den lite grand.) Dock i fortsatt mycket gott skick. Något litet märke finns, glaset är vad jag kan se helt repfritt. Jag har inte mätt hur den håller tiden, men efter ett par dygns användning har jag inte märkt att den dragit sig nämnvärt. Kan mäta upp den om någon så önskar (PM:a). PM:a även för högre upplösning på bilder. Kommer på ett grovt men mycket smidigt läderband.
Tack för annonsplats!

(Edit: Ber om ursäkt för dubbla bilder. Vet inte vad jag lyckades med...)
IMG_2977.JPG
IMG_2977.JPG
IMG_2981.JPG
IMG_2982.JPG
IMG_2983.JPG
IMG_2977.JPG
IMG_2981.JPG
IMG_2982.JPG
IMG_2983.JPG
IMG_2984.JPG

Pris: 1500kr 1350kr skickat som brev.

Returpolicy: Inga returer (men om det är viktigt så fråga. Jag är ingen omöjlig människa).
 
Topp