• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cheepo63

rogart-63

Patek
Tack för ett snyggt band .Snabb leverans och god kommunikation .

SOKgcGj.jpg
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpt straps av denne hjälte! Perfekt band, bra dialog, snabb leverans. Och en bonus med i paketet! Så fantastiskt bra! Tack!!!
 

Goodone

Omega
Idag fick jag en trevlig överraskning, efter att jag med iskalla fingrar lyckades bryta upp min igensnöade postlåda! Där ligger ett stort grönt paket utan att jag beställt något, tomten tänkte jag! Men efter att ivrigt slitit upp paketet och upptäcker massa läderbitar tänkte jag cheepo! Manen är ju godare än självaste tomten!! :) ännu ett stort tack!!
 

Simpatico

Rolex
Köpte precis som Carlton ett klockfodral/rulle samt två Nato straps av Cheepo. Kan bara instämma i kören här. Grymt hantverk och bra grejor.
100% goodguy samt imponerande leveranstid. Två stora tummar upp.
 

Sirba

Omega
100% goodguy. Beställde en klockrulle och hann knappt swisha klart innan det dunsade till i brevlådan. Toppkvalitet och blixtrande snabb service.
 
Topp