• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cheepo63

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor

ok då!
IMG_4710.JPG
 
  • Like
Reactions: CLT

audotcom

Panerai
Första köpet av Cheepo för mig, är mer än nöjd. Riktigt fina grejer från Cheepo! Blir garanterat fler beställningar framöver:) 100% goodguy!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Köpte ett gäng rallyläder för något år sedan, bra kommunikation och snabb leverans -håller vad han lovar. 100% goodguy!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Fick ett oväntat brev när jag kom hem fast jag inte beställt något, hade bara uttryckt att ett racingläder hade suttit fint men inte just nu.
Man tackar och bockar!!!!
Verkligen snällt av dej och otroligt uppskattat:)
 

mega

Rolex
Klockrulle beställd, betald och levererad. Kanonfint arbete. Allt läderrelaterat kommer hädanefter att gå genom denne man.
 

Mike

Cartier
Köpt ett band till datejusten av Cheepo. Utmärkt kommunikation. Snabb tillverkning och leverans.
Sitter som gjutet på DJn och sitter skönt på armen.
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig mailkontakt, ruskigt snabb tillverkning och leverans av ett band som passade min gamla Heuer perfekt!
Inte helt oväntat 100% Goodguy!
1.jpg
 

Englunds

Breitling
Jag har köpt en Cartier Santos av herren i fråga. Snabba svar på mail, snabb leverans dock motsvarande inte klockan beskrivningen i annonsen.

Länken hade två stycken trasiga länkbitar och en som var monterad åt fel håll fick jag reda på när jag hade den inne hos urmakaren för att bli åtgärdad. Inget av detta beskrevs i annonsen i varken bild eller text.

Det ska i ärlighetens namn nämnas att jag inte orkat/tagit mig tid för att höra av mig efter affären och påpeka felaktigheterna och således har TS inte fått en chans att kommentera/rätta till misstaget om det är så att annonsen råkat vara slarvigt skriven eller klockan ofullständigt kontrollerad innan försäljning. Detta är alltså endast för information om att annonsen/försäljningen inte var i enlighet med min standard för 100%.
 

CLT

Rolex
Jag har köpt en Cartier Santos av herren i fråga. Snabba svar på mail, snabb leverans dock motsvarande inte klockan beskrivningen i annonsen.

Länken hade två stycken trasiga länkbitar och en som var monterad åt fel håll fick jag reda på när jag hade den inne hos urmakaren för att bli åtgärdad. Inget av detta beskrevs i annonsen i varken bild eller text.

Det ska i ärlighetens namn nämnas att jag inte orkat/tagit mig tid för att höra av mig efter affären och påpeka felaktigheterna och således har TS inte fått en chans att kommentera/rätta till misstaget om det är så att annonsen råkat vara slarvigt skriven eller klockan ofullständigt kontrollerad innan försäljning. Detta är alltså endast för information om att annonsen/försäljningen inte var i enlighet med min standard för 100%.
Är det inte bättre att ge säljaren en chans att rätta till problemet om det nu är ett problem? Löser ni det och alla blir nöjda och glada blir han en ännu större goodguy!
 

Englunds

Breitling
Är det inte bättre att ge säljaren en chans att rätta till problemet om det nu är ett problem? Löser ni det och alla blir nöjda och glada blir han en ännu större goodguy!

Håller helt med, därav min disclaimer. Jag hade naturligtvis kunnat höra av mig direkt och påpekat problemet men var mitt uppe i en flytt och hade varken tid eller ork. Jag försökte därför med all önskvärd tydlighet påpeka att inlägget här inte är att räkna som ett "badguy"-inlägg utan snarare en ren notis om min erfarenhet vilket jag har tolkat denna typen av trådar som avsedd för.

Min högst personliga åsikt är att en vänlig reminder var på sin plats om att vederbörande bör kontrollera sina objekt/annonser inför framtida försäljning. Gemene man här inne verkar supernöjda med hans egenproducerade varor så det är säkert inga konstigheter med karln och han får gärna höra av sig till mig angående affären om mitt inlägg tog illa så lovar jag att även lämna cred för den kontakten vilket säkerligen resulterar ytterligare en hedersknyffel-kommentar som de flesta andra i den här tråden :) .
 

M.M

Cartier
Riktigt fin klockrulle inhandlades av cheepo63. Önskade ljust läder och fick supersnabb leverans. Kommer handla igen. En Goodguy!
 
Har precis varit och hämtat en klockrulle jag köpt av Cheepo, mycket bra hantverk. Snabb leverans och tillverkning. Mycket nöjd.
100% Goodguy!
 
Topp