• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chefen å jag...

Vilken skulle ni ha valt ?

  • 116710 LN

    Röster: 55 29.7%
  • 116710 BLNR "Batman"

    Röster: 130 70.3%

  • Totala väljare
    185

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Min business chef skaffade sig en BLNR alldeles nyligen, och jag fick förtydliga att min LN ÄR snyggast vid fikabordet.
Han slog vad att han skulle vinna med flera hästlängder om vi hade bett folk rösta.. Är rädd att han har rätt :D

Så vad säger ni folks ? :rolleyes:
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Lite självklara bilder på min LN
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Båda är ju jävligt fina. BLNR känns dock lite roligare och mer levande. (Men så valde jag ju också en 116610LV istället för en LN. Säger kanske något om min smak? :D)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Får erkänna mig besegrad, och det känns skönt att han hade rätt.. BLNR är för övrigt en otrolig snygg klocka... Kliar i fingrarna lite :)
 

MrPlow

Rolex
Jag skulle aldrig våga sätta mig upp mot chefen. Men när hen har så mycket fel förstår jag att du behövde kliva in och reda ut situationen.
 

Tobbe.L

Omega
Jag börjar undra om denna "Chef"- existerar :p
Beslutångest, frågesättningar och förhastiga val har nog de flesta varit med om ;)
Lycka till med nya inköpet vilket fall!
 
Topp