• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

christian-h

kalufsen

Panerai
Utfört ett byte med Christian, 116200 för 116610! Gick super smidigt och snabb på att svara!

Träffades i västerås på en parkering i min bil där vi satt o tjatade :)

Skön kille och en riktig goodguy - skulle absolut göra affärer med christian igen!

Allt Gott
Linus
 

JB007

Omega
100% goodguy i min bok. Skrev i forumet om det fanns någon som har en 114060 man kunde stämma träff med och få pröva på arm då jag inte har någon AD i närheten där jag bor. Han svarade snabbt och vi stämde träff där jag kom hem till honom och fick prova hans 116610LN. Nu har jag lagt en beställning från Nymans i Västerås på en 114060 och är oerhört tacksam för att han ställde upp. Jävligt trevlig kille som underlättat i mitt köpval och annat som rör klockor:)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjorde ett klockbyte f2f med @christian-h i 50 tkr-klassen, riktigt trevlig kille och i min bok 100% goodguy. Mina varmaste rekommendationer till er som funderar på att göra affärer med honom.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Köpte en nästintill ny Tudor BB på distans med förskottsbetalning av Christian-h. Allting som beskrivet, välpaketerat och skickat. Allt top!
 

Cipover

Omega
Sålde en Tudor BB till Christian och fick bara positiva intryck av honom. Snabb betalning via swish och trevligt bemötande. Skulle gärna göra affärer med honom igen.
 
Topp