• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Christies - Important Watches

chris.f

Cartier
2-Faktor
Christies - Important Watches Auktion som hålls den 12:e maj. Helt otroliga klockor som jag bara skulle vilja lägga vantarna på.

Min favorit blir nog denna
0h7m.jpg


Vilken eller vilka gillar ni?

Katalogen hittar ni här
http://christies.scene7.com/s7/broc...ull&locale=en&image=Christies/GNV1401_SaleCat
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Sjukt mycket fina klockor i den (massiva) katalogen. Jag gillar den Breitling Superocean som finns på sidan 11, cool klocka till ett rimligt pris.

Den sjukaste var helt klart den handmålade Rolexen med förväntat pris 4-8 miljoner :bag:
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Sjukt mycket fina klockor i den (massiva) katalogen. Jag gillar den Breitling Superocean som finns på sidan 11, cool klocka till ett rimligt pris.

Den sjukaste var helt klart den handmålade Rolexen med förväntat pris 4-8 miljoner :bag:


Verkligen massiv katalog tar en hel arbetsdag att gå igenom den :)
 

paradis

Audemars
Fint,ock Rolex har många godbitar denna gång, men som vanligt ,så kommer pojkarna från Asien att köpa upp det mesta.......
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Otroligt mycket fina klockor till salu. Känns som ett uppslagsverk snarare än en auktionskatalog.
Nr.248 Tudor BC med röd markering på dykringen var ny för mig.
Ovanligt få Royal Oaks, trodde det dealades mer med dessa.
 

Simpatico

Rolex
Skummade av några sidor. Vissa var ju helt sjuka klockor.
Skapligt skick det är på dom pjäserna.
Nu mår man lite dåligt när man inser att dom spelar i en helt annan divison förlåt på en annan planet.
 
Topp