• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chrono 24 bra återförsäljare.

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Polermaskinen är välanvänd hos dem kan jag direkt konstatera, men de har bra refenser och bilderna känns schyssta.
 

Gren

Breitling
Polermaskinen är välanvänd hos dem kan jag direkt konstatera, men de har bra refenser och bilderna känns schyssta.
Stort Tack Tomas. Jag slängde faktiskt ut en fråga om just utseendet på Explorer ll tråden också, då jag tyvärr inte har full koll på hur alla vinklar och vrår ser ut på den egentligen. Ser du ngt speciellt på den här eller syftar du på att de polerar alla klockor flitigt?
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Stort Tack Tomas. Jag slängde faktiskt ut en fråga om just utseendet på Explorer ll tråden också, då jag tyvärr inte har full koll på hur alla vinklar och vrår ser ut på den egentligen. Ser du ngt speciellt på den här eller syftar du på att de polerar alla klockor flitigt?
Tycker den ser bra ut, så menade inte alls att den skulle vara sönderpolerad. Men den har fått sig en polering nyligen vilket även verkar gälla alla deras klockor efter att ha kollat deras lager. De ser faktiskt ut att göra poleringarna riktigt bra, deras AP de har som jag studerade har rätta former och vinklar
 

Gren

Breitling
Tycker den ser bra ut, så menade inte alls att den skulle vara sönderpolerad. Men den har fått sig en polering nyligen vilket även verkar gälla alla deras klockor efter att ha kollat deras lager. De ser faktiskt ut att göra poleringarna riktigt bra, deras AP de har som jag studerade har rätta former och vinklar
Underbart Tomas. Tack för det.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Hittade verkligen inte chrono 24 tråden så jag ber om ursäkt på förhand att jag tar det här.
Sökfunktionen på KS är inte den bästa så ett tips är att använda Google istället. Skriv in "site:klocksnack.se" först och sedan det du söker efter, tex "site:klocksnack.se chrono24".

Första träffen är Chrono24-tråden :)
 
Topp