• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chrono24 - auktion 174

Akerhage

Cartier
Finns det några kap? Kanske finns tråd innan för dessa auktioner just? Men hittade ingen, så sorry isf för dubbelpost.

Jag gillade
11) Omega, var ju snyggt med läder till den.
13) Omgea, Shyssta färger.

Om man budar ex 1000 euro. Är det då tillägg som kommer att komma till? Kanske inte ens kan buda från Sverige. Får läsa deras information sen när jag hinner :p

Någon som köpt på dessa auktioner innan?
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Finns det några kap? Kanske finns tråd innan för dessa auktioner just? Men hittade ingen, så sorry isf för dubbelpost.

Jag gillade
11) Omega, var ju snyggt med läder till den.
13) Omgea, Shyssta färger.

Om man budar ex 1000 euro. Är det då tillägg som kommer att komma till? Kanske inte ens kan buda från Sverige. Får läsa deras information sen när jag hinner :p

Någon som köpt på dessa auktioner innan?
Men länka då...
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
I have been using Auctionata some while ago even before it got on chrono24 and the prices always seem to get higher than expected even back in the days when there was only 30 of us at the auction active.
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
Exactly. Hammer Price is usually way more than estimated price... Of course it depends on model.
 
Topp