Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Chronographen 24 i Tyskland

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Mackmode, 18 augusti 2015.

1. Mackmode
    Trådstartare

Mackmode Torpare

hej hej,

Ska till att inleda min klockkarriär. Tänkte köpa en ny Oris för ca 15k. Hittade en jag gillade på chrono24...

Jag har aldrig lagt så mycket på en klocka förut så är lite orolig ny när man är nybörjare att råka ut för ett Scam.

Chonographen 24 är trusted seller sedan 2011 och har 170 trusted checkouts (chrono24s egna system).

Det är ett tyskt företag och använder sig utav ett @gmail.com konto för kontakt. Svarade ganska snabbt och jag kunde besöka denna nästa helg för att se klockan fysiskt. Fast var angelägen om att skicka den.

Hittade inte så mycket om dessa på google för den delen häller.

Kan jag lita på att få en ok affär?

Tacksam för all hjälp jag kan få,

Mvh Johan