• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chuck

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpte en Casio G-Shock. Allt superbt, perfekt kommunikation och grymt snabb leverans! Mycket bra! Rekommenderas varmt!
Tack Chuck för en trevlig affär.
 

tommyren

Cartier
2-Faktor
Köpte en vintage Citizen av Chuck på juldagen av alla dagar. Ramlade ner i brevlådan, välpaketerad, idag. All Good!
Snabbt och smidigt! GoodGuy+ :)
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Tag Heuer f2f av Chuck. Gott snack, supertrevlig och allt som utlovat. 100% Goodguy. Rekommenderas.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Köpt en Casio av Chuck, den dök upp innan jag hunnit skicka pengarna vilka blev några dagar sena på grund av en tripp till BB :)
Riktig greatguy i min bok!

Tack för en trevlig affär!
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
100%GG
Chuck-Mate_o_103451.jpg
 

MarcusL

Omega
Helt klart en goodguy, han fick pengar i går, jag fick klockan i dag.

Kan också verifiera att Chuck har svart bälte i packtejp :)
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en SKX 007 av Chuck och det kunde inte funkat smidigare! Kanonkille att ha o göra med helt enkelt! Grymt trevlig och supersnabb på att skicka! 100% goodguy! :)
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Precis gjort en bytesaffär med Chuck och allt gick precis så smidigt som man önskar. Mkt trevlig dessutom och helt klart en gg!
 
Topp