• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chucks 1000 inlägg firas med en nostalgi tripp >>>>>>>>

Chuck

Patek
2-Faktor
Hej på er! Ja jubileum är det och givetvis ska det firas med ett någorlunda kvalitetsinlägg.

Vill börja med att tacka admins för ett strålande jobb men framför allt är det gubbarna och ev töserna på detta forum som gör livet rol
igare.

Vad fan har jag själv tillfört? Ja egentligen inget matnyttigt förutom en massa sprit, bil och mat bilder på mina klockor samt mycket Grattis, ser bra ut och Wow!

Iaf, det som har hänt är att jag har införskaffat klockan som som startade mitt beroende 10 MARS 2009 - 5 år och 6 månader sedan! TAG HEUER AQUARACER WAB2010

så här såg det ut 2009-2012

UNBOX
unbox (1).jpg
unbox (2).jpg
unbox (3).jpg
unbox (4).jpg
unbox (5).jpg
unbox (6).jpg
unbox (1).jpg
unbox (2).jpg
unbox (3).jpg
unbox (4).jpg
unbox (5).jpg
unbox (6).jpg

Några bilder under TINKIS livet (two income no kids)

all foru lume.JPG
all forur.JPG
all three.JPG
bilj.jpg
g.jpg
malle.jpg
mallorca.jpg
tag vs citizen.jpg
wolfsburg.jpg


Sedan skulle tanten stjäla klockan och jag började titta åt ROLEX hållet
woman.jpg


girl.jpg




Min drömklocka! ROLEX 16610LV Blev aldrig av men en 116610LN 16750 och en 14060M hann testas...
kermnit citizxen.JPG


Iaf TAGGEN såldes och tjerringen fick en invicta speedmaster som tröst :woot: men så dök denna pjäs upp i dagarna. Jag tvekade inte en sekund då de är extremt sällsynta!

Dagens klocka innan paketet hämtades :cigar:

before.JPG




Bildfest!

unbox (2).JPG
unbox (3).JPG
unbox (4).JPG
unbox (5).JPG
unbox (6).JPG
unbox (7).JPG
unbox (8).JPG
unbox (9).JPG
 

Bilagor

  • girl.jpg
    girl.jpg
    31.5 KB · Visningar: 80
  • woman.jpg
    woman.jpg
    28.4 KB · Visningar: 65
  • girl.jpg
    girl.jpg
    31.5 KB · Visningar: 60

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra jobbat! Och Grattis till 1000 mannen ;).

Grattis till Tag Heuern :cool:!

Då håller jag tummarna för att han kommer :D
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Thanx mates! Känns skitkul och såg nu att jag kanske dubblat nån bilder ja ni vet Lill lördag sommarns överblivna boxar ska tömmas :D

@Alf
Räknar med att du ögonblickligen kopplade ditt hjärta till denna bild med djup kärlek
? ;-)
5b547e7daf0b7c494d5e7ccf18b0bcb9.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Tackar alla för Goa skratt!

@argo Har ett minne av en recension av citizen men inte vilken modell faktiskt. Får leta upp den :)
 

M.U

Rolex
Dubbelposta bilder ger fler inlägg! ;) Grattis till tusen, sen ser man även att du lärt dig hitta skärpan med kameran genom resans gång! :D
 

Maro

Audemars
Eftersom att alla redan har tjatat om bilderna...........så gör jag också det :) Jävla massa bilder, men fin klocka! Gillar din Citizen också, så avslöja gärna ref!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Tjo!

Citizen kan jag verkligen rekommendera och ref är NY0040, en sjukt stabil klocka för pengarna! Svår att hitta med original länk dock. Kommer oftast på gummi, finns en modell med blå sunburst tavla svår att få tag i.

Ägare till denna klocka är besatta av att hitta länk finns säkert 100tal "where do i find a bracelet for My ny0040" :D

Kolla dutyfreeisland.com beställt massa klockor där!
 

billo

Cartier
Nu är det så att vi är bortskämda med alla 1000 inlägg trådar.

Så vad har du som vi skall tävla om? En klocka, en länk eller kanske pengar?

Skoja hehe Grattis till ditt 1000. Har haft svårt att gilla tag men de såg Nice ut på bilderna.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Nu är det så att vi är bortskämda med alla 1000 inlägg trådar.

Så vad har du som vi skall tävla om? En klocka, en länk eller kanske pengar?

Skoja hehe Grattis till ditt 1000. Har haft svårt att gilla tag men de såg Nice ut på bilderna.

Tackar!

Jag har ju dragit igång Biggest KS - största tävlingen i KS historia :D

Tackar, tag gör fina klockor väldigt prisvärda dykare prova vetja!

Cheers Chuck
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tjo!

Citizen kan jag verkligen rekommendera och ref är NY0040, en sjukt stabil klocka för pengarna! Svår att hitta med original länk dock. Kommer oftast på gummi, finns en modell med blå sunburst tavla svår att få tag i.

Ägare till denna klocka är besatta av att hitta länk finns säkert 100tal "where do i find a bracelet for My ny0040" :D

Kolla dutyfreeisland.com beställt massa klockor där!
Toppen, tack för infon!

Efter lite googlande...

På länk:
http://www.joyeriapato.com/en/citizen-watch-automatic-ny0040-50e.html

Blå på gummi:
http://www.skywatches.com.sg/review...omaster-scuba-dive-auto-200m-watch-ny0040.htm

Endast länk:
http://www.ebay.com/itm/Citizen-Wat...th-Extend-/351168885867?pt=LH_DefaultDomain_0

http://mirelojeria.com/en/spare-parts/citizen/196-promaster-ny0040-bracelet-59-s05173.html

Annan passande länk?
http://www.chronograph.com/store/mli_viewItem.asp?idproduct=1596
 
Topp