• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Porsan

Efraim
2-Faktor
Bolivar Corona -98 och en Macallan Rare Cask!
IMG_0631.JPG
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Röker Hoyo nu när jag grillar oxfilén ;)
IMG_1572.JPG
Polarn röker sin (genom mig (och @ZtaFfaN )) förstörda H Upmann som han köpte på Dominikanska förra månaden.
Har samma klippare fast i vitt! Köpte min i gran Canaria! Vad betalade du? Bara nyfiken om de var något billigare! För övrigt har den ön ganska mycket lokala cigarrer många rätt trevliga
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Någon av er som är in på lämplig butik, eller råkar ha en eller två röda dupont-refiller till övers? Och även är sugen på att lägga dem i ett litet brev?
 

Bottega

Cartier
Någon här som tänder med mjuk låga? (Ej torch). Varför och för nackdelar?

Har läst att det kan vara bättre och lättare att uppleva smak. Inte samma heta låga som torch.
 

BOTL

Panerai
Inte blivit n enda cigarr under jul och nyår. Tar farväl med en fantastisk cigarr och ett par droppar Rom av en någon jag tyckte mycket om som gick bort under julen. Inorgon begravning.

Har under alla åren jag rökt tagit en cigarr och tänt ett ljus till minne för den som lämnar oss för tidigt och lättat på hjärtat. Skål.
IMG_1830.JPG
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Inte blivit n enda cigarr under jul och nyår. Tar farväl med en fantastisk cigarr och ett par droppar Rom av en någon jag tyckte mycket om som gick bort under julen. Inorgon begravning.

Har under alla åren jag rökt tagit en cigarr och tänt ett ljus till minne för den som lämnar oss för tidigt och lättat på hjärtat. Skål.
IMG_1830.JPG
Våra tankar är med dig....
 
Topp