• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

mikjon

Omega
Steffo Robusto toner av jord, aningen nötter, dock lite vass i avslutningen
IMG_0167.JPG
 

Xandyr91

Omega
2-Faktor
Fyllt på humidoren nu. Köpte några stycken garrar för testa. Alla i billigare segmentet men tror det är en bra start för mig (även om jag rökte någon cigarr förra året). Sen blev det tre stycken Cohiba som får ligga till sig tänkte jag och som kan plockas fram när jag blivit mer van och uppskattar det mer.
IMG_20170407_173335-01.jpeg

IMG_20170407_172841.jpg
 

Lyfali

Cartier
1. Cohiba Behike 52 - 54 utan tvekan, finns inte en chans att något toppar den av de jag smakat.
2. Cohiba Robustos.
3. Cohiba piramidas.
Jaja jag är ett fanboy av cohiba men jag tycker faktist de är godast.
4. Punch Coronations.
5. Partagas Corona Gorda.
Men ja, hade man fått välja annat än kubanare så hade listan sett annorlunda ut, men Behiken hade fortfarande toppat listan.
 

Camo00

Patek
Hoyo du Roi -99 nu när familjen somnat. Sjukt krämig och tjock rök, helt underbar!!
20170408_212921.jpg

Edit: Smakerna jag hittar beskrivs bäst som att slicka på en riktigt gammal träkista med läderstraps, det smakar inrökt brittisk herrklubb, och så lite gräddsås på det...
 
Senast ändrad:

Camo00

Patek
1. Cohiba Behike 52 - 54 utan tvekan, finns inte en chans att något toppar den av de jag smakat.
2. Cohiba Robustos.
3. Cohiba piramidas.
Jaja jag är ett fanboy av cohiba men jag tycker faktist de är godast.
4. Punch Coronations.
5. Partagas Corona Gorda.
Men ja, hade man fått välja annat än kubanare så hade listan sett annorlunda ut, men Behiken hade fortfarande toppat listan.
Härlig lista där! Men egentligen avsåg jag favoritmärken, snarare än enskilda garrar... Antar att Cohiba är Ditt favoritmarca?? :)
Vad händer om vi blandar in prisvärde??
 
Topp